.

קבוצת עבודה אמינות 

RAMST

מובילות הפורום:

ד"ר טניה שווירץ  ואולגה גלפנשטיין 

יעוד קבוצת העבודה ומטרותיה

ייעוד:

 להוות פורום מומחים שיפעל לשילוב נושא הנדסת האמינות כחלק מהנדסת המערכות.

מטרות:

  1. חילופי ידע ודיון בסוגיות כואבות – בין מומחים להנדסת אמינות.
  2. יזום גישות חדשות בהנדסת אמינות מערכתית.
  3. העלאת מודעות והנגשת ידע למהנדסי מערכת, מפתחים, אנשי אמינות "צעירים".

נושאים להעמקה בפורום: 

  • איך התפתחות של AI ו-BIG DATA משפיעים על גישות בהנדסת אמינות?
  • שיטות וכלים לישום מודלים ביסיאניים להערכת אמינות למערכות עם מספר ניסויים מוגבל.
  • אמינות ובטיחות תוכנה כולל אלגוריתמיקה
  • האם תקנים ומדריכים "קלאסיים" רלוונטים היום? 
  • אורך חיים של רכיבים אלקטרוניים מעגלים מוכללים

מועדי הפגישות:

ראה פרסום באתר האיגוד

הפגישות מקוונות באמצעות Zoom

רשימת תפוצה ממוקדת

ד"ר טניה שווירץ-יוספזון

בוגרת תואר ראשון B.A. בפיסיקה בטכניון, תואר שני M.Sc. ושלישי Ph.D. באמינות והבטחת איכות בטכניון.   מוסמכת קורסים הנדסת אמינות Reliability Engineers (ICRE) ועורכי מבדקי איכות בכירים של מכון התקנים הישראלי.   בעלת ניסיון של 12 שנים באמינות והבטחת איכות פרויקטים בחברת SCD כולל ניהול ובדגש על פרויקטי פיתוח וטכנולוגיות. כחלק מהנדסת מערכת לאמינות, הנדסה משולבת ואיכות בנית תשתית, הנחיה והטמעה של שיטות לניהול פרויקטי פיתוח משלבים חומרה/תוכנה/מכאניקה/ פיתוח טכנולוגיות החל מסקרי חוזה עד סקרי תיכון והעברה ליצור.   מ-2016 עובדת ברפאל במרכז אמניות ובטיחות כחוקרת, מנהלת קווית והיום בתפקיד של מומחה מקצועי בחיר בתחום RAMST: הקמת תשתיות ידע במחלקה, הנדסת מערכת לאמינות, הובלת נושא תכן לאמינות (DfR), העברת הרצאות בנושאי אמינות לפורומים מגוונים ברפאל, ניהול ישיר של עמיתים במחלקה ועוד.

 

אולגה גלפשטיין

בעלת תואר ראשון בהנדסה מכאנית ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל-אביב. ניסיון של כ-25 שנים בתחום הנדסת האיכות והאמינות במערכות מורכבות, דגש על תכן לאמינות מערכתית, עמידה בדרישות אמינות ושיפור האמינות המערכתית בראיית הנדסת המערכת. מוסמכת האיגוד האמריקני לאיכות כ-CRE (Certified Reliability Engineer) והאיגוד הישראלי לאיכות כ-ICMQ (מנהלת איכות מוסמכת). מובילה את מסלול הנדסת אמינות בכינוס האיכות. יו"ר וועדת תקינה 7816 "הנדסת איכות ואמינות" במכון התקנים.

 

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.